Kotipizzalta uusi ravintolakonsepti

Kotipizza perustaa Tasty Market -lounasravintolakonseptin, johon haetaan yhteistyökumppaneita.

Ravintolayhtiö Kotipizza perustaa uuden lounasravintolakonseptin Tasty Marketin, yhtiö kertoo tiedotteessaan. Ravintoloissa voi yhdistellä lounaansa eri brändien tarjonnasta.

Alkuvaiheessa ravintoloiden valikoimissa on ainakin Kotipizzan ja Chalupan tuotteita. Chalupa on Kotipizza-konserniin kuuluva meksikolaisen ruuan ketju. Kotipizza hakee Tasty Marketiin myös yhteistyökumppaneita.

– Arviomme mukaan lounasruokailun arvo on jopa puolet suomalaisten ravintolasyömisen noin kahden miljardin euron vuosittaisesta kokonaisarvosta, Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo tiedotteessa.

Lounasruokailu on noin puolet suomalaisten ravintolakäyntien arvosta, Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen perustelee.
Lounasruokailu on noin puolet suomalaisten ravintolakäyntien arvosta, Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen perustelee. (KUVA: Markus Jokela / HS)

Kotipizza Group arvioi, ettei Tasty Marketilla ole merkittävää vaikutusta yhtiön taloudelliseen tulokseen tänä vuonna. Kotipizzaan kuuluu Kotipizzan ja Chalupan lisäksi Social Burgerjoint -ketju.

Yhtiön ravintolakonsepteja ovat Tasty Marketin lisäksi No Pizza-, Kotipizza Go -konseptit.

Alkuperäinen uutinen luettavissa Taloussanomista.

Franchise News 5.2.2018

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »

UUTISARKISTO »