Kotipizzan ylämäki jatkuu – myynti on kasvanut nyt 37 kuukautta peräkkäin

Kotipizza-ravintoloiden myynti kasvoi huhtikuussa 12,2 prosenttia edellisvuodesta yhteensä 9,3 miljoonaan euroon.

Vertailukelpoinen myynti (same-store sales) nousi 8,5 prosenttia. Vertailukelpoinen myynti perustuu 240 ravintolan myyntilukuihin.

Ketjun kivijalkaravintoloiden myynti kasvoi 13,9 prosenttia ja shop in shop -ravintoloiden myynti 3,3 prosenttia. Verkkokaupan myynti nousi 27,6 prosenttia 0,888 miljoonaan euroon.

Verkkokaupan myynti koostuu pääasiassa 79 kuljetuksia tarjoavan kivijalkaravintolan myynnistä ja sisältyy kokonaisuudessaan kivijalkaravintoloiden myyntiin.

Kotipizzan kumulatiivinen ketjumyynti tilikauden alusta (1.2.-30.4.) kasvoi 16,8 prosenttia edellisvuodesta 28,2 miljoonaan euroon.

Chalupa-ravintoloiden myynti kasvoi huhtikuussa 30,5 prosenttia edellisvuodesta 0,194 miljoonaan euroon.

Yhdkesän ravintolan vertailukelpoinen myynti laski 6,3 prosenttia.

Social Burgerjoint -ravintolan myynti kasvoi huhtikuussa 41,6 prosenttia edellisvuodesta 0,089 miljoonaan euroon. Kuukausimyynti on ravintolan historian paras.

Lue alkuperäinen uutinen Kauppalehdestä.

Franchise News 8.5.2018

Auktorisoidut yhteistyökumppanit