aninkainen.fi -kiinteistönvälitykselle on myönnetty Avainlippu

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt aninkainen.fi -ketjun kiinteistövälityspalveluille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa tuotetusta ja Suomessa työllistävästä palvelusta. Tällä hetkellä yritys työllistää yli 100 välitysalan ammattilaista 22 toimistossa eri puolella Suomea.


Vuonna 1964 perustettu Aninkaisten Kiinteistövälitys Oy on sydän yksityiselle aninkainen.fi kiinteistönvälitysketjulle, joka on yksi alan suurimmista toimijoista. aninkainen.fi toimii valtakunnallisesti asuntojen, kiinteistöjen sekä toimitilojen välittäjinä. Ketju palvelee kuluttaja-, yritys- sekä sijoittaja-asiakkaita yli 50 vuoden kokemuksella ja ammattitaidolla. aninkainen.fi on suomalainen, yksityinen, avainhenkilöidensä omistuksessa oleva korkeimman AAA-luottoluokituksen, Kauppalehden Menestyjä-Sertifikaatin ja Suomen Vahvimmat Platina-sertifikaatin omaava luotettava yritys.

Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkin myöntämisen ensisijaisena kriteerinä on aina se, että tuotteen on oltava valmistettu tai palvelun tuotettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus palvelun omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen, on oltava vähintään 50 prosenttia.Palvelu-Avainlippua hakevalla yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa.

Olemme perinteinen, jokaiselle suomalaiselle kodille sopiva kiinteistönvälitystoimisto ja halusimme näyttää tämän myös Avainlippu-tunnuksella. Käytämme suomalaisia palveluntarjoajia, yhteistyökumppaneita ja tuotteita yrityksessämme. Pyrimme näin myös tukemaan kotimaista yritystoimintaa. Olemme aina olleet paikallinen, luotettava, kotimainen toimija ja tulemme tätä olemaan myös tulevaisuudessa, kertoo liiketoimintajohtaja Timo Moilanen.

Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.

Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.

- Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista kuluttajille ja asiakkaille. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Reetta Mentu kertoo.

Lisätietoja

Timo Moilanen, aninkainen.fi -ketjun liiketoimintajohtaja, aninkainen.fi, 0500 479 920, timo.moilanen@aninkainen.fi

Lue alkuperäinen uutinen täältä.

Franchise News 8.6.2018

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »