Fafa’s laajentaa ja panostaa digitaalisiin myyntikanaviin

Ravintola-alan heikentyneistä tulevaisuudennäkymistä huolimatta Fafa’s jatkaa laajentumistaan, panostaa digitaalisiin myyntikanaviin ja uusiin tuotteisiin sekä etsii uusia liikepaikkoja.

Korona-aika on muuttanut pysyvästi myös Fafa’s:n asiakkaiden ostokäyttäytymistä. Arjen dynaamisuus näkyi jo aiemmin ruoan kuljetuspalveluiden vahvana kasvuna, ja korona-aika on voimistanut tätä trendiä entisestään.

 

Fafa`s on vastannut asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin itsepalvelukioskeilla, verkkokaupalla ja kuljetuspalvelulla. Näiden palvelujen suosion uskotaan kasvavan kohisten myös tulevaisuudessa. Fafa`sin toimitusjohtaja Ville Myllyniemi täsmentää: "Vaikka ravintoloissa paikan päällä syöminen on vähentynyt, panostamme edelleen turvalliseen asiointiin kaikissa Fafa’s:n ravintoloissa."

Fafa`s -ketju laajentaa tulevaisuudessakin ja etsii jatkuvasti uusia liikepaikkoja kaikista Suomen suurista kaupungeista. Myllyniemen mukaan ketju on avaamassa marraskuussa ravintolan Vantaan Martinlaaksoon ja tammikuussa Vallilaan.

Franchise News 6.11.2020

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »