Subway® mukana kesän festareilla -“ toteutti kyselyn nuorten festarisuunnitelmista

Subway® Suomi lähtee tänä kesänä festareille ensimmäisenä maana Euroopassa. Subway® on kesän aikana mukana useilla kotimaan kärkifestivaaleilla: Provinssissa, Ruisrockissa, Qstockissa ja Blockfesteilla ensi kertaa omalla myyntipisteellä. Ravintolaketjun toteuttaman festarikontin katolta on mahdollista päästä seuraamaan kesän huippuartisteja VIP-tunnelmissa.


Subwayn ® pop up -ravintola ei ole pelkkä ravintola, vaan kokonainen elämysosasto. Tarjolla on maukkaita Subeja® ja salaatteja, joista löytyy valinnanvaraa jokaiseen makuun. Subway ® tarjoaa jokaisen festaripäivän ensimmäisen kuuden tunnin aikana kaikille Subin® ostaneille veloituksetta Glitternistin upeat glitter-meikit -“ ja ravintolan yhteydestä löytyy myös upea VIP-terassi!

Subway® lanseerasi kesän uutuustuotteen, Helle-Subin® . Mehevä Helle-Subi® sisältää hellästi lämmittävää salsaa ja mehevää fajita-maustettua kanaa yhdistettynä raikkaisiin kasviksiin. Lisäksi Subi® sisältää myös täyteläistä ja sulatettua juusto-raastetta. Helle-Subi® on tarjolla myös festarilla.

Suomen festarikesän lähestyessä monet suunnittelevat kesälomapäiviään ja -budjettiaan tapahtumaviikonloppujen ympärille. Festivaalikesän kynnyksellä Subway® kysyi tuhannelta 16-“34-vuotiaalta suomalaiselta näiden festarisuunnitelmista, -kokemuksista ja -toiveista. Subwayn® nuorille suomalaisille tekemä kysely kertoo, että enemmistö (53 %) 16-“34-vuotiaista aikoo osallistua kesän aikana musiikkifestivaaleille. Ruisrock houkutteli ikäryhmän vastaajia eniten, mutta myös muut festivaalit vetivät monia puoleensa. Ruisrockin jälkeen suosituimmiksi festivaaleiksi etenkin 20-“24-joukossa nousivat Weekend Festival (13 %) ja Blockfest (11 %).

Subway®-ravintolat

Subway®-ravintoloita on yli 110 maassa. Ne tarjoavat tuoreita vihanneksia sekä tilauksesta tehtyjä täytettyjä leipiä ja salaatteja liki 45 000 ravintolassa ympäri maailman. Yrityksen perusti yli 50 vuotta sitten 17-vuotias Fred Deluca ja hänen perhetuttavansa Peter Buck. Subway® on edelleen perheyritys, jolla on tuhansia omistautuneita franchise-yrittäjiä. Suomessa on 180 ravintolaa eri puolilla maata. Ketju avasi Suomessa ensimmäisen ravintolansa Helsinkiin vuonna 2000.

TietoaTutkimuksesta

Tutkimusyhtiö Suomen Onlinetutkimus Oy toteutti kyselyn huhti- ja toukokuussa 2018. Kokonaisuudessaan kyselyyn osallistui yhteensä 1001 16-“34-vuotiasta vastaajaa Suomesta. Kysely tehtiin valtakunnallisesti. Vastaajista miehiä oli 49,7 % (n = 497) ja naisia 50,3 % (n = 504).  Subway® omistaa kyselyn tulokset ja niiden yhteydessä tulee mainita Subway®.

Lisätietoja:

Viestintätoimisto Ahjo
Janne Malinen
Vanhempi viestintäkonsultti
janne.malinen@ahjocomms.fi
Puh. 050 365 9151

SUBWAY®
Elina Jollman
Markkinointipäällikkö
jollman_e@subway.com
Puh. +31 6 52 69 60 85


Franchise News 8.6.2018

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »