Subway® uudistaa rohkeasti brändiään ja tuotevalikoimaansa – tulokset näkyvät myynnin kasvuna

Subway® on viime vuosina uudistanut rohkeasti brändiään ja tehnyt lukuisia avauksia Suomessa. Klassisien Subi®-leipien lisäksi Subwaysta saa myös salaatteja ja wrappeja.


Subwayn® markkinointipäällikkö Pia Ikosen mukaan uusilla avauksilla ja entistä rohkeammilla ulostuloilla on ollut Suomessa erittäin positiivinen vaikutus niin ketjun imagoon kuin myyntiin.

Merkittävimpiin uusiin avauksiin kuuluu Subwayn® läsnäolo kotimaan suurimmilla festivaaleilla: Provinssissa, Ruisrockissa, Weekend Festivalilla, Qstockissa ja Blockfesteillä. 

Festivaalien lisäksi uudistuksia on tullut myös tuotevalikoimassa, kun vegaaniset tuotteet ovat tulleet Subwayn® markkinoille: viime vuoden alussa se lanseerasi Euroopan ensimmäisenä täysin vegaanisen Vegan Delite -Subin® ja tänä vuonna vegaanisen Chickpea Quinoa -Subin®.

Kuluneen vuoden aikana Subway® on myös tehnyt menestyksekästä yhteistyötä Temptation Island Suomi -realitysarjan kanssa sekä muusikko Yeboyahin kanssa. 

Ketjun uusin aluevaltaus ovat raikkaat wrapit, jotka saapuivat kaikkiin Suomen Subway®-ravintoloihin keskiviikkona 21.8.2019. Kaikki valikoimissa olevat Subit® ovat saatavilla wrappeina.

Lue alkuperäinen uutinen tästä.

 


Franchise News 29.8.2019

Auktorisoidut yhteistyökumppanit

NEWS FLASH

News Flash -arkisto »