
Staria tukee ketjujohtajia ja franchisingyrittäjiä liiketoiminnan talousasioissa
Franchise News Kasvupäivä järjestetään ke 17.9. Vantaan Clarion Hotel Aviapoliksessa. Staria on franchisingketjujen pitkäaikainen taloushallinnon kumppani ja mukana Franchise Newsin tapahtumassa tänäkin vuonna.
Starian palvelukonsepti on suunniteltu erityisesti franchisingliiketoiminnan tarpeisiin.
– Tarjoamme kattavat taloushallinnon ulkoistuspalvelut, jotka mahdollistavat sekä yksittäisten yrittäjien että koko ketjun tehokkaan ja yhtenäisen talousprosessin. Palvelumme sisältävät kirjanpidon, palkanlaskennan, raportoinnin ja konsultoinnin, ja ne voidaan räätälöidä ketjun erityistarpeisiin. Hyödynnämme moderneja teknologioita kuten AI:ta palvelun laadun, tehokkuuden ja asiantuntijuutemme tukena. Starian asiantuntijat tukevat sekä ketjujohtoa että franchisingyrittäjiä arjen talousasioissa, jolloin asiakkaamme voivat keskittyä liiketoiminnan kehittämiseen, kertoo Starian operatiivinen johtaja Joonas Sipola.
Miten tekoälyä voi hyödyntää franchisingketjun talous- ja hallintopalveluissa?
Staria kertoo valmennuspäivän aikana, miten tekoälyä voi hyödyntää franchisingketjun taloushallinnossa.
– Taloushallinnon tekoälyratkaisut tuovat franchisingasiakkaillemme konkreettisia hyötyjä. AI automatisoi esimerkiksi laskujen käsittelyä, kulujen luokittelua ja tiliöintiä. Tämä nopeuttaa prosesseja ja vähentää inhimillisiä virheitä. Tekoäly voi analysoida talousdataa liiketoiminnan kehityksen tueksi. AI voi myös tunnistaa poikkeamia ja riskejä, jolloin mahdollisiin ongelmiin voidaan reagoida nopeasti. Tekoäly tukee asiantuntijuuden ja näkemyksellisyyden kehittämistä kokoamalla taloushallinnon tietotaitoa yhteen paikkaan. Näin AI vapauttaa aikaa hallinnollisista tehtävistä asiakaspalveluun ja mahdollistaa parempaa päätöksentekoa liiketoiminnassa, Sipola sanoo.
Staria on sitoutunut kehittämään taloushallinnon palveluita tämän päivän tarpeisiin.
– Tekoälyn avulla voimme tarjota asiakkaillemme entistä tehokkaampia, laadukkaampia, läpinäkyvämpiä ja ennakoivampia talousprosesseja. Tämä mahdollistaa franchisingketjuille kilpailuetua, parempaa hallittavuutta ja enemmän aikaa liiketoiminnan kasvattamiseen. Starian asiantuntijat ovat mukana tukemassa asiakkaita muutoksessa ja auttavat hyödyntämään AI:n mahdollisuudet täysimääräisesti – riippumatta siitä, onko kyseessä pieni kotimainen ketju vai laajempi toimija. Starian tekoälyn käyttö ja kehitys perustuu suljettuihin, tietoturvallisiin ja spesifillä opetusaineistolla rikastettuihin malleihin, joilla varmistetaan, ettei asiakkaan tiedot päädy ulkopuolisille tai osaksi suurten kielimallien opetusdataa, Sipola muistuttaa.