Kansainvälinen, kreikkalaislähtöinen Best for… -franchisingketju avaa ensimmäisen Suomen-myymälänsä kauppakeskus Itikseen. Myymälää valmistellaan innostunein mielin avajaisten lähestyessä.
Red & Greenin Syeed: “Hyvä kilpailu hyödyttää kuluttajia”
Best for… -myymälöitä löytyy Euroopan lisäksi Afrikasta ja Aasiasta. Tuotevalikoimassa riittää valinnanvaraa niin aikuisille kuin lapsille, lemmikkejä unohtamatta.
Suomessa ketjun Master Franchisee on Red & Green Oy.
– Odotamme innolla ensimmäisen toimipisteemme avaamista! Asiakaskuntamme on laaja: siihen kuuluu sekä paikallisia että ulkomaalaisia ihmisiä. Kaikessa on kyse asiakkaan parhaasta, Red & Greenin toimitusjohtaja Kazi Abu Syeed kuvaa.
Syeedin mukaan Red & Greenin laajempi tavoite on tuoda Suomeen entistä enemmän kansainvälisiä brändejä:
– Tietyissä segmenteissä kilpailu ei ole vielä riittävällä tasolla. Hyvä kilpailu hyödyttää kuluttajia, sillä näin he saavat laadukkaita tuotteita paremmilla hinnoilla.
Palkittu kansainvälinen konsepti laajenee lähivuosina ympäri Suomen
Best for… on voittanut kotimaassaan Kreikassa useita Franchise Awards -palkintoja kansainvälistymisen ja logistiikan kategorioissa.
– Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme laadukkaita mutta kohtuuhintaisia tuotteita. Esimerkiksi kaikki kosmetiikkamme tulee Euroopasta ja on ISO-sertifioitua. Kaikkiaan meillä on noin 8 000 tuotetta kymmenessä kategoriassa, ja Suomessa painotamme valikoimaa esimerkiksi ilmaston ja tottumusten mukaan, Syeed kertoo.
Ketjulla on vankka tahto laajentua paitsi Uudellamaalla myös muihin Suomen suurimpiin kaupunkeihin.
– Pitkällä tähtäimellä aiomme perustaa Best for… -myymälöitä ympäri Suomen, kuten Tampereelle, Turkuun ja Jyväskylään. Tavoitteenamme on avata kahdeksan myymälää vuoteen 2026 mennessä. Etsimme vielä oikeita paikkoja, mutta olemme todella sitoutuneet kasvattamaan franchisingketjuamme Suomessa, Syeed sanoo.