R-kioski avasi uuden sukupolven itsepalveluautomaatin, R-kioski Go!:n, HUS Meilahden sairaala-alueella keskiviikkona 19. helmikuuta. Uusi palvelu tarjoaa asiakkaille nopean, joustavan ja innovatiivisen tavan hankkia välipaloja, juomia ja herkkuja – vuorokauden ympäri.
”Terveydenhuollon toimintaympäristö on jatkuvassa muutoksessa, ja asiakaskokemuksen kehittäminen on myös meille tärkeää. R-kioski Go! tuo innovatiivisen ratkaisun, joka tukee kiireisiä sairaalan työntekijöitä, vierailijoita ja potilaita, tarjoten heille välittömän pääsyn perustuotteisiin ilman jonottamista”, kertoo R-kioskin kehityspäällikkö Jevgeni Lisjutin.
R-kioski Go! -automaatti hyödyntää nykyaikaista itsepalveluteknologiaa, jonka avulla asiakkaat voivat asioida vaivattomasti ja maksaa ostoksensa digitaalisesti. Ratkaisu vastaa erityisesti vuorotyötä tekevien sairaalan ammattilaisten tarpeisiin, joille perinteisten kioskien ja kahviloiden aukioloajat eivät aina sovi.
”HUS Meilahden sairaala toimii ympärivuorokautisesti, ja henkilöstö sekä asiakkaat tarvitsevat joustavia ratkaisuja myös yöaikaan. R-kioski Go! -automaatti tarjoaa mahdollisuuden ostaa esimerkiksi terveellisiä ja monipuolisia välipaloja kuten leipiä, salaatteja ja juomia sekä herkkuja piristämään ihmisten päivää”, sanoo Lisjutin.
Tämä hanke on osa R-kioskin laajempaa strategiaa hyödyntää digitalisaatiota ja itsepalveluteknologioita, jotka mahdollistavat asiakaslähtöisemmät ja saavutettavammat palvelut eri ympäristöissä. R-kioski Go!:n tavoitteena on helpottaa arkea tarjoamalla helppo ja nopea asiointikokemus myös sairaalaympäristössä.
Uusi automaatti on Suomen kolmas sairaalaympäristössä oleva R-kioski Go!. Muut automaatit löytyvät Jyväskylän Nova sairaalasta sekä Seinäjoen sairaalasta. Lisäksi maaliskuun alussa avaamme kaksi automaattia Porin sairaalaan.