Susanna Pahkala on aloittanut 1.9.2022 Kotipizza Groupin Online-myynti-, brändi-, ja markkinointijohtajana.
Susanna Pahkala vastaa online-myynti-, brändi-, ja markkinointijohtajana online-kanavan myynnistä ja Kotipizza brändin kokonaisvaltaisesta johtamisesta sekä kehittämisestä. Pahkala on aiemmin toiminut Mehiläisen alle kuuluvan Fysios Groupin sekä mm. Lippupisteen Digital Marketing & E-Commerce johtajana.
”Olen seurannut Kotipizzaa mielenkiinnolla sekä ammatillisesti että asiakkaana. Kotipizzassa on tehty
hienoa työtä, jonka ansiosta brändi on rakastettu ja tuote maistuu laajalle kuluttajakunnalle. Teknologiaa on osattu hyödyntää fiksusti ja sen mahdollisuudet kasvun tekemisessä on tunnistettu hyvin. Uskon että juuri teknologia, markkinoinnin digitalisaatio ja asiakkaiden sitouttaminen ovat
keskeisiä kyvykkyyksiä Kotipizzan luotsaamisessa kohti tulevia vuosia, brändin edelleen kehittämistä unohtamatta. Olen erittäin innoissani päästessäni mukaan tuomaan oman panokseni tähän kaikkeen,” Pahkala iloitsee.