Taplause Franchise News Dayn partnerina

Taplausen ”Palautemies” Mirko Lännenpää.

Franchisingsektorin ykköstapahtuma Franchise News Day järjestetään Helsingissä Musiikkitalolla tiistaina 1.10.2024. Taplause on mukana Franchise News Dayn partnerina ensimmäistä kertaa.

Taplause tuo asiakkaan ja henkilöstön äänen yrityksen johdolle näkyväksi, mikä tukee franchisingyrittäjien ja työntekijöiden hyvinvointia

Taplausen Mirko “Palautemies” Lännenpää on aiemmin työskennellyt ravintolakonseptien kehittäjänä ja johtajana, ja Franchise News Day on hänelle jo entuudestaan tuttu tapahtuma.
– Tapahtumassa oli aina ihana nähdä ketjujohtoa monelta eri toimialalta. Siksi odotukset myös palveluntarjoana ovat aika korkealla, Lännenpää sanoo.

Taplause on helppo tapa kerätä ja hallita asiakas- ja henkilöstöpalautteita sekä mitata asiakkaiden ja henkilöstön tyytyväisyyttä. Palvelu on jo käytössä useissa franchisingketjuissa, esimerkiksi ravintola-alalla ja teollisuudessa.
– Tämä on ketjun johdon työkalu parhaimmillaan. Alasta riippumatta ongelma usein on, että asiakkaan ääni on liian kaukana päätöksentekijästä. Taplausessa kaikki asiakkaiden viestit ovat käsiteltävissä ja heille saadaan vastattua järjestelmän kautta. Viestit jäävät näkyviin, joten johtaja voi olla varma, että toimipaikassa on reagoitu palautteeseen. Esimerkiksi ravintolaketjussa johto tietää koko ajan, mikä fiilis missäkin ravintolassa on, Lännenpää kertoo.

“Palaute tekee hyvää!”

Tänä vuonna Franchise News Dayn teemana on franchisingin tulevaisuus, kuten uudet teknologiat sekä ketjujen hyvinvointi. Taplause lähestyy innovatiivisen palvelunsa kautta paitsi asiakaspalautetta myös työssäjaksamista.
– Asiakaspalautteen rinnalle on kehitetty henkilöstöpalaute Fiilispulssi, jossa samalla lailla henkilöstö pystyy antaa palautetta ihan milloin vain, Lännenpää kertoo.

Palautteen antaminen ja saaminen on entistäkin tärkeämpää nykyajan johtamisessa, jonka keskiössä ovat organisaatiokulttuuri, työntekijät ja asiakkaat.
– Palaute tekee hyvää! Se tekee hyvää palautteen antajalle, kun hän pääsee kertomaan ajatuksiaan ja kehittämään asiakkuuttaan yrityksessä. Yhtä lailla se tekee hyvää yritykselle, joka pääsee kehittymään ja vuorovaikuttamaan. Sama pätee henkilöstöpalautteeseen: työhyvinvointi kohenee, kun tuntemuksistaan voi kertoa matalalla kynnyksellä, Lännenpää summaa.

***

Varmista paikkasi Franchising News Dayssa ja ilmoittaudu mukaan! Tilaisuus on maksuton ketjujohdolle.

Ilmoittaudu tästä.