Fafa’s laajentaa ja panostaa digitaalisiin myyntikanaviin

Ravintola-alan heikentyneistä tulevaisuudennäkymistä huolimatta Fafa’s jatkaa laajentumistaan, panostaa digitaalisiin myyntikanaviin ja uusiin tuotteisiin sekä etsii uusia liikepaikkoja.
Korona-aika
on muuttanut pysyvästi myös Fafa’s:n asiakkaiden ostokäyttäytymistä. Arjen dynaamisuus
näkyi jo aiemmin ruoan kuljetuspalveluiden vahvana kasvuna, ja korona-aika on
voimistanut tätä trendiä entisestään. Fafa`s on vastannut asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin itsepalvelukioskeilla, verkkokaupalla ja kuljetuspalvelulla. Näiden palvelujen suosion uskotaan kasvavan kohisten myös tulevaisuudessa. Fafa`sin toimitusjohtaja Ville Myllyniemi täsmentää: ”Vaikka
ravintoloissa paikan päällä syöminen on vähentynyt, panostamme edelleen
turvalliseen asiointiin kaikissa Fafa’s:n ravintoloissa.”Fafa`s -ketju laajentaa tulevaisuudessakin ja etsii jatkuvasti uusia liikepaikkoja kaikista Suomen suurista kaupungeista. Myllyniemen mukaan ketju on avaamassa marraskuussa ravintolan Vantaan Martinlaaksoon ja tammikuussa Vallilaan.