Pincho Nation hakee kasvua Suomessa

Pincho Nation on ainutlaatuinen ravintolaketju, joka tarjoaa pientä syötävää eri puolilta maailmaa tapaslautasina. Ravintolaketju on läsnä yli 70 paikkakunnalla Pohjoismaissa ja nyt ketju etsii aktiivisesti yrittäjiä ympäri Suomen.
Pincho
Nationin ravintolaelämys on saanut inspiraationsa sirkuksesta ja sisältää värikkään ja leikkisän sisustuksen, joka luo juhlallisen ilmapiirin. Pincho Nation tunnetaan paitsi tapauslautasista, myös värikkäistä juomistaan. Ketju toimii yli 70 paikkakunnalla Pohjoismaissa ja nyt ketju etsii aktiivisesti yrittäjiä ympäri Suomen.
”Olemme
huomanneet kysynnän kasvavan ravintoloillemme Suomessa ja saamme jatkuvasti
kyselyjä siitä, milloin avaisimme Helsingissä, Tampereella, Oulussa ja muissa
suuremmissa kaupungeissa. Siksi katsomme, että juuri nyt on useita hyviä
mahdollisuuksia uusien ravintoloiden avaamiselle ympäri maata. Etsimme parhaillaan
sopivia franchising-yrittäjiä, jotka haluavat olla mukana matkallamme”, sanoo
Henrik Fischer, Pincho Nationin laajentumisesta vastaava päällikkö.
2022 ja 2023 ketjun kasvu on ollut vahvaa Pohjoismaista
erityisesti Tanskassa ja Norjassa, joissa pöytävaraukset ovat usein olleet täynnä
kuukausiksi jo ennen ravintolan avausta.
”Pincho Nationin franchising-yrittäjät saavat käyttöönsä
kattavan franchising-konseptin, mukaan lukien valmiit ratkaisut sopimuksiin,
sisustukseen, ruokalistan kehittämiseen ja koulutuksiin. Yrityksellä on takanaan
vahva tekninen infrastruktuuri, jossa ravintolavieras tilaa ja maksaa
sovelluksen kautta. Lisäksi Franchising-yrittäjänä saat myös hyödyn Pincho
Nationin asiakasklubi, The Circus, lisää vierailujen määrää ja kasvattaa uskollisuutta
muun muassa bonuksilla”, kertoo yrittäjärekrytoinnista Suomessa vastaavan
Ketju.fi toimitusjohtaja Peter de Jong.
Pincho Nationilla on tällä hetkellä kaksi ravintolaa
Suomessa, Turussa ja Lahdessa. Vuonna 2022 ravintoloissa vieraili yli 91 000
vierasta. Ainutlaatuinen ravintolaelämys houkuttelee laajan yleisön myös
haastavina aikoina.
”Markkinatilanne on tällä hetkellä
haastava, joten on erityisen hienoa nähdä, että konseptimme on edelleen vahva.
Uskomme, että uusilla franchising-yrittäjillä on mahdollisuus menestyksekkäästi
pyörittää ravintoloita useissa kaupungeissa ympäri Suomea. Olemme ylpeitä
siitä, että voimme tarjota jännittävän ja erilaisen ruoka- ja juomaelämyksen
vieraillemme”, sanoo Henrik Fischer.