Kotipizza -ketjun asiakaslehti painettiin vastuullisesti hiilineutraalisti

Kotipizzan asiakaslehti Quattro Stagioni täydentää ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien
sisältöjä. Nyt lehdestä on tehty erikoisnumero, joka on painettu koronakevääseen sopivasti hiilineutraalisti. Quattro Stagioni -lehti jaetaan asiakkaille Kotipizzan verkkokaupassa tehtyjen kuljetustilausten mukana.
Kotipizza -ketjun kaksi
vuotta sitten perustettu lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti sisältää
muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa
Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä. Nyt lehti on ensimmäistä kertaa painettu täysin hiilineutraalisti. Lehden tuotanto on laskettu sertifioidulla ClimateCalc® -menetelmällä. Lehti tullaan jatkossa aina painamaan hiilineutraalisti.8-sivuinen Quattro Stagioni -lehden erikoisnumero on keskittynyt lapsille ja perheille suunnattuihin
puuhatehtäviin. Erikoisnumero ilmestyy toukokuun lopulla ja on ravintoloissa viimeistään
kesäkuun alussa. Lehteä ei voi lukea ravintolassa paikan päällä koronatilanteen
vuoksi, vaan sen saa mukaan verkkokaupasta tehtyihin kuljetustilauksiin.Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen toteaa: ”Lehti on
pieni kiitos asiakkaillemme, jotka ovat pysyneet meille uskollisina myös
poikkeusaikana. Samalla se on kunnianosoitus yrittäjillemme ja heidän
työntekijöilleen, joiden ansiosta ketju on pyörinyt täydellä teholla pelkkien
noutojen ja kotiinkuljetusten varassa.”.